Vrácení zboží do 30 dnů zdarma

Netrefili jste velikost? Pokud nejste spokojeni s tím, co jste nakoupili, můžete nám libovolnou nenošenou a nepoužitou položku vrátit do uplynutí 30 dnů od doručení zásilky, a to zcela zdarma.

Zboží musí být nenošené, nepoužité a s původními cenovkami, štítky a obaly. Zásilku prosím zabalte tak, aby se její obsah po cestě nepoškodil a zašlete nám ji jako zpětnou zásilku prostředníctvím zásilkovny. Využijte k tomu tento postup pro vrácení zboží.

Jak můžu vyměnit zboží za jinou velikost a podobně?

Pokud jste netrefili velikost bot nebo třeba barvu trička, můžete nám zboží zdrama vrátit do 30 dnů od doručení zásilky a zboží, za které ho chcete vyměnit, si objednat znovu jako novou objednávku. Nemůžeme zaručit, že požadovanou velikost budeme mít na skladě, ale když nám při vracení dáte vědět, pokusíme se vám ji zarezervovat nebo objednat u dodavatele. V každém případě vás budeme kontaktovat a doladíme s vámi postup, aby vše dopadlo k vaší spokojenosti.

Co když mi přišlo vadné zboží a chci ho reklamovat?

Ačkoli si dáváme velmi záležet na tom, aby značky, se kterými spolupracujeme, vyhovovaly těm nejvyšším kvalitativním standardům, může se stát, že vám zboží přišlo poškozené nebo jinak vadné. Odešlete nám proto prosím reklamační formulář spolu s reklamovaným zbožím a my vaši reklamaci vyřešíme co nejdříve. K odeslání zboží můžete využít následující postup zaslání reklamovaného zboží zdarma.

Žádná položka