"Naše vize je inspirovat vás novými řešeními, která vám zajistí lepší výkon, o kterých jste dříve nevěděli, že je potřebujete, a bez kterých si už nedokážete představit život."
Společnost Under Armour je posedlá tím, aby byla lepší, silnější a soustředěnější než kdokoli jiný.
Od produktových inovací a převratných kampaní až po partnerství a velké sázky, které značku posunuly kupředu - to jsou momenty, které ze značky Under Armour udělaly to, čím je.
Společnost založil z prvních vydělaných pár dolarů z prodeje valentýnských růží Kevin Plank, student Marylandské univerzity. Byl to fotbalista a zapálený člen Marylandského univerzitního týmu. Při jeho hře mu extrémně vadilo, jak nefunkční jsou bavlněná trika pro aktivního sportovce.
Proto začal pátrat po lepších a funkčnějších materiálech, které zprvu ozkoušel na sobě samém a poté začal po vlastních kanálech šířit mezi spoluhráče a přes ně pak mezi další sportovce. Svůj obchod prováděl z domu své babičky. Své první tričko - 0037 prodal z auta.
Prototyp #0037 - "The Shorty"
Tričko, kterým to všechno začalo. Bylo měkké, bylo přiléhavé k tělu, bylo pružné. A co je nejdůležitější, odvádělo pot rychleji než cokoli jiného, takže udržovalo sportovce v chladu, suchu a lehkosti.
1997 - Heatgear® pro horko a Coldgear® pro zimu
Poté, co společnost Under Armour splnila svůj slib udržet sportovce v chladu díky prvnímu tričku HeatGear®, představila v roce 97 dnes již proslulou tkaninu ColdGear®, která udržuje sportovce v teple, suchu a lehkosti v chladných podmínkách, a následně AllSeasonGear®, která udržuje sportovce v pohodlí mezi extrémy.
1998 - Stěhování do Baltimoru
Společnost Under Armour přestěhovala své aktivity z řadového domku ve washingtonské čtvrti Georgetown, který patřil babičce Kevina Planka, do zcela nového sídla a skladu v Baltimoru, který od té doby nazývá svým domovem.
Rok 1999
V tomto roce přistoupil Kevin Plank k velice riskantnímu kroku. Po dohodě se zaměstnanci, kteří se uvolili počkat pár týdnů s výplatou, téměř všechny výdělky UA vložil Kevin do reklamy v ESPN The Magazine, která ho stála 25 tisíc USD. Díky této reklamě se zvýšil v následujícím roce přímý prodej o 1 milion dolarů a výrobky si začali pořizovat sportovci i celé týmy.
2003 - Protect this House®
V první národní televizní reklamě Under Armour, dnes již legendární reklamě Protect this House®, vystupoval bývalý fotbalový reprezentant Marylandské univerzity Eric "Big E" Ogbogu. Tato reklama prosadila značku Under Armour jako autentický hlas nové generace a představila koncept "WILL", který je dodnes nepopiratelnou součástí DNA značky.
Rok 2005
UA vstoupila na burzu.
Rok 2006
Společnost Under Armour se vrhla na výrobu obuvi uvedením své první řady fotbalových kopaček. Značka získala v prvním roce 23% podíl na trhu a stala se oficiálním dodavatelem obuvi pro NFL.
Rok 2007
UA otevřela svůj první brandový obchod v Annapolis.
Rok 2015
Díky akvizicím společností MapMyRun, Endomondo a MyFitnessPal vytvořila společnost Under Armour největší digitální fitness a wellness komunitu na světě.
Rok 2016
Započala spolupráce s aktuálně hlavním ambasadorem značky UA a to Dwaynem Johnsonem.
"Projekt Rock vnímá, že jsme všichni v procesu, neustále se snažíme zlepšovat a pracovat na svých cílech. Chápu, že je to dřina, dřina a oběti, a proto jsem chtěl najít způsob, jak se mohu vydat na cestu s ostatními a inspirovat je k tomu, aby se neustále hnali za svou velikostí bez ohledu na intenzitu," řekl Johnson. "Proto mi partnerství se společností Under Armour dávalo takový smysl, ztělesňují myšlenku tohoto neustálého růstu a pokroku a společně chceme lidem pomoci posouvat jejich vlastní neustálou snahu o zlepšování: mysli, těla, ducha."
2018 - UA HOVR
Tento nový vrcholný systém tlumení pro obuv Under Armour je nejen dostatečně měkký, aby pohltil náraz, ale také vrací energii a tlačí vás zpět nahoru, takže máte pocit nulové gravitace. Under Armour 1 : gravitace 0.
Rok 2020
Patrik Frisk se stal generálním ředitelem a prezidentem společnosti Under Armour, čímž převzal funkci po Kevinu Plankovi, který ji zastával od založení společnosti v roce 1996. Patrik, který do společnosti nastoupil v roce 2017 jako prezident a provozní ředitel, posunul provozní dokonalost společnosti Under Armour v rámci celého podniku a jeho neochvějné vedení bylo klíčové pro posílení základů společnosti Under Armour a pro její připravení na další fázi růstu.
V tomto roce také společnost Under Armour započala spolupráci se šampionem NBA a nejužitečnějším hráčem soutěže Stephenem Currym. Oznámila vytvoření a spuštění značky Curry Brand, účelové výkonnostní značky, jejímž posláním je se ujistit, že každý mladý člověk bude mít spravedlivě zajištěn přístup ke sportu.
Rok 2022 - přístup ke sportu
Under Armour věří, že si každý zaslouží právo sportovat. Společnost oznámila svůj dlouhodobý závazek věnovat prostředky, soustředění a energii: Do roku 2030 chce společnost Under Armour vytvořit příležitosti pro miliony mladých lidí, aby se mohli věnovat sportu, a odstranit tak bariéry pro ty, kteří usilují o víc.
Under Armour - #MakesYouBetter